SZÁLLJ VERSENYBE A HATTRICK LEGJOBB FORMA-1-ES PILÓTÁIVAL!
CSATLAKOZZ A HATTRICK ONLINE FORMA-1 VILÁGBAJNOKSÁGÁHOZ!

A liga 2007 óta üzemel (ezzel az egyik legrégebbi liga Magyarországon). Jelenleg az rfactor RFT2011-es modjával játszunk.

Hetente tartjuk a versenyeket, mindig egy adott napon, a pályák a 2011-essel megegyezo versenynaptár szerint következnek sorban. A "Liga résztvevoi" oldalon szereplo pilóták részvételével zajlik a bajnokság (az üres helyek érkezési sorrendben válaszhatóak új tagok számára).

Ha érzel magadban erot, ügyességet és elszántságot, meg akarod mutatni, mire vagy képes megegyezo ereju autók versenyében egy online F1-játékban, jelentkezhetsz tagnak a hattrick.org oldalon a Hattrick F1 VB fórumon, szerezz versenyzési engedélyt és indulj a Hattrick Forma-1 Világbajnokság 2010-es futamain! Mindenkit szívesen látunk, hétközben tartott nyilvános tesztjeinen bárki részt vehet.

A ligatagság teljesen ingyenes, feltétele a Hattrick-tagság és minimum 512 kb/sec FELTÖLTÉSU szélessávú internet-kapcsolat (és a játékon belül 300 alatti ping).

FONTOS! A teljes jogú tagsághoz egy teszten kell résztvenni, ahol legalább egy bíró jelen van, és felméri, a jelentkezo ismeri és alkalmazza-e a szabályokat (a jelentkezo gyorsasága, elozési manoverei, vagy egyéb teljesítménye nem számít ezen a teszten).

2012. március 3., szombat

HF1VB 2012 - I. szezon

Újabb 3 futamon van túl a HF1VB mezőnye. Lassan kezdenek kirajzolódni az erőviszonyok mint egyéni, mint konstruktőri szinten is. A pontversenyt vezető pilóta - a tavalyi szezonban is a legtöbb pontot gyűjtő - TG vezeti minimális előnnyel korpos-pejker-smokebu trió előtt. Őket kisebb lemaradással követi Hegi, majd egy nagyobb szakadékkal következnek a középmezőny tagjai.

Konstruktőri szinten eddig a legmeggyőzőbb teljesítmény a Toro Rosso párosa alkotja. Hegi és Korpos személyében két fantasztikusan gyors pilóta tagja a remek gárdának. 2. helyen a Ferrari követi őket, bár a technikai problémák is közrejátszanak a nagy pontkülönbségre kettejük között. A 3. és 4. helyen szereplő – Renault, illetve Sauber - gárdáknál is inkább az „első számú” pilóta gyűjtögeti szépen a pontokat. Persze a kevesebbet szerzett pilóta szerepét nem szabad leértékelni, mivel a végelszámolásnál minden pont szó szerint is aranyat érhet.

A 4. futam során a versenyzők Kínába látogattak. Az időmérőn ismét kiélezett csata folyt csakúgy , mint a futam alatt. A kvalifikáció során is csak századok választották el egymástól az első három helyezett tagjait, név szerint pejker-korpos-TG hármast. A futam során szép fokozatosan kettes csoportokra szakadt szét a mezőny. Elöl korpos-pejker páros húzta maga után a mezőnyt, őket smokebu-Via követte szorosan. A futamon az eddig megszokottakhoz képest kevesebb előzést láthattunk, de a taktikai variációk sokszínűsége miatt az utolsó pillanatokig kiélezett csata folyt. Leginkább a dobogós helyekért, illetve a 5. helyért is. Az utolsó körökben az addig remekül szereplő korpos egy hibát követően a boxutcába kényszerült, így rengeteg időt veszítve megelőzte őt smokebu és Via is. Végül az 5. helyért is egy drámai csatában – 15 másodpercre a célegyenestől – TG megelőzte XXL-t a DRS zóna végén. Régi-új ismerősünk is visszatért a HF1VB társaságába, Jeti a Force India pilótájaként próbál minél szebb eredményeket elérni. Attól függetlenül, hogy bemutatkozó futamán még a Lotus versenyzője volt és sajnos kénytelen volt feladni a futamot.

Az 5. futamot a törökországi Isztambulban rendezték meg. Az időmérőn a kínai futamhoz hasonlóan pejker szerezte meg, így ő várhatta kedvezőbben a futamot.

Az első kanyarból jön ki a mezőny Isztambulban

A rajt során a 2. helyről induló pilóta - korpos - maga mögé tudta sorolni az előtte rajtoló Ferrari pilótáját, míg őket szépen sorban követte a smokebu, Hegi, TG trió, kisebb lemaradásban, de még „lőtávolságon belül” haladt mögöttük Via. A verseny során a legtöbb előzést a taktikák eltérősége okozta. Így inkább a pályán kívül előzték egymást a pilóták, mintsem a pálya nyomvonalán. A verseny pejker kiválása után és az idő múlásával egyre biztosabb korpos sikert ígért, amely végül be is következett. Őt hatalmas meglepetésre Via követte, aki leginkább a jól időzített kiállásainak köszönhetőn tudta maga mögé tudni smokebut. A dobogó után Hegi, TG, Boczy és mezőny többi tagja követte.

A Spanyol GP volt a soron következő a VB-naptárban. A Q3-ban az első négy pilótát mindösszesen 8 század választotta el. Sorrendben: korpos, TG, smokebu, pejker. Az indulást követően az első kanyarban a kisebb hajcihőből sajnos Hegi jött ki a legrosszabbul, a megpördülésével súlyos másodperceket veszített. A élmezőny tagjai öldöklő csatát vívtak, sokáig szinte fej-fej mellett haladva. A DRS-zóna segítségével TG és pejker is nagyon megközelítette az addig élen haladó korpost. Majd az első szektorban ezrednyi különbséggel mentek a pilóták, míg a második szektorban pejker elnézte a féktávot, letért az útról, a kocsi irányíthatatlanná vált, így meg tudott előle lépni TG és korpos is. Ekkor a mezőny TG-korpos páros előhúzásával már csak a 3. helyért küzdhetett a továbbiakban. Azonban a két élmenő a boxutca látogatások során túllépte a megengedett sebességet, így sikerült feljebb zárni smokebunak és pejkernek is. Korpos az eltérő tervével – a 2 kiállással – a verseny végén hatalmas hátrányba került, csak a szerencséjén múlott, hogy smokebu nem tudta elvenni tőle a dobogó harmadik fokát. A 8. helyért is hatalmas csatadúlás folyt. David – Boczy csatából előbb David került ki előnyösebb helyzetben, mivel Boczy a pálya lerövidítését használta ki, ezért büntetést is kapott, de a futam elemzéseket követően David a box-vonal átlépésért hasonlóan megkapta a +5 másodperces idő szankciót. Így néhány ezreddel de a Mercedes versenyzője zsebelhette be a 4 pontot a 2 helyett.

Boczy (Mercedes) - David (Renault) csatája a leintéskor.

-pejker-

1 megjegyzés:

Boczy írta...

Jó lett. Köszönjük! :)

Megjegyzés küldése