A Nürburgring a világ egyik legismertebb versenypályája, amely a németországi Eifel-hegyek közt fekszik. Az eredeti pálya (Nordschleife) a középkori vár, Nürburg körül fut. A pálya elterjedt becenevei A-ring és „a Zöld Pokol”. A „Zöld Pokol" név nem véletlen. A háromszoros Formula-1 világbajnok, Jackie Stewart nevezte el így a versenypályát még évtizedekkel ezelőtt, mivel a rajtrácson állva sosem volt biztos benne, hogy ismét megússza élve a futamot.
A pálya az 1920-as években épült, akkor a teljes hossza 28,8 km volt. Az idők során csak apróbb változtatásokon esett át, így a hetvenes évek F1-es autóinak sebessége, valamint a kavicságyak illetve gumifalak hiánya már több volt, mint veszélyes.
Hiába követelték sokan a módosításokat, egészen Niki Lauda 1976-os balesetéig nem került sor komolyabb lépésre. Ez volt az utolsó verseny az eredeti nyomvonalon. Ezután átépítteték egy részét, amelyből a mostani Formula–1-es pálya lett. Az új szakasz 1984-re készült el. 2002-ben átépítették a célegyenes utáni szakaszt, és meghosszabbították a pályát. Az aszfaltcsík 2006 óta évente felváltva szerepel a Hockenheimringgel a Formula–1-es versenynaptárban.
Északi, erdőkkel tarkított, szűk, gyakorlatilag bukótér nélküli aszfaltja majdnem 21 kilométeren keresztül követel maximális koncentrációt, miközben a pálya különböző pontjain akár eltérő időjárási viszonyok is fogadhatják a pilótát. Nem kevesebb, mint 147(!) kanyar teszi próbára az ember képességeit, ráadásul mindezt folyamatosan változó domborzati viszonyok között. Nem kérdéses, hogy az egyik legnehezebben tanulható pályáról beszélünk.
SZÁLLJ VERSENYBE A HATTRICK LEGJOBB FORMA-1-ES PILÓTÁIVAL!
CSATLAKOZZ A HATTRICK ONLINE FORMA-1 VILÁGBAJNOKSÁGÁHOZ!
CSATLAKOZZ A HATTRICK ONLINE FORMA-1 VILÁGBAJNOKSÁGÁHOZ!
A liga 2007 óta üzemel (ezzel az egyik legrégebbi liga Magyarországon). Jelenleg az rfactor RFT2011-es modjával játszunk.
Hetente tartjuk a versenyeket, mindig egy adott napon, a pályák a 2011-essel megegyezo versenynaptár szerint következnek sorban. A "Liga résztvevoi" oldalon szereplo pilóták részvételével zajlik a bajnokság (az üres helyek érkezési sorrendben válaszhatóak új tagok számára).
Ha érzel magadban erot, ügyességet és elszántságot, meg akarod mutatni, mire vagy képes megegyezo ereju autók versenyében egy online F1-játékban, jelentkezhetsz tagnak a hattrick.org oldalon a Hattrick F1 VB fórumon, szerezz versenyzési engedélyt és indulj a Hattrick Forma-1 Világbajnokság 2010-es futamain! Mindenkit szívesen látunk, hétközben tartott nyilvános tesztjeinen bárki részt vehet.
A ligatagság teljesen ingyenes, feltétele a Hattrick-tagság és minimum 512 kb/sec FELTÖLTÉSU szélessávú internet-kapcsolat (és a játékon belül 300 alatti ping).
FONTOS! A teljes jogú tagsághoz egy teszten kell résztvenni, ahol legalább egy bíró jelen van, és felméri, a jelentkezo ismeri és alkalmazza-e a szabályokat (a jelentkezo gyorsasága, elozési manoverei, vagy egyéb teljesítménye nem számít ezen a teszten).
Hetente tartjuk a versenyeket, mindig egy adott napon, a pályák a 2011-essel megegyezo versenynaptár szerint következnek sorban. A "Liga résztvevoi" oldalon szereplo pilóták részvételével zajlik a bajnokság (az üres helyek érkezési sorrendben válaszhatóak új tagok számára).
Ha érzel magadban erot, ügyességet és elszántságot, meg akarod mutatni, mire vagy képes megegyezo ereju autók versenyében egy online F1-játékban, jelentkezhetsz tagnak a hattrick.org oldalon a Hattrick F1 VB fórumon, szerezz versenyzési engedélyt és indulj a Hattrick Forma-1 Világbajnokság 2010-es futamain! Mindenkit szívesen látunk, hétközben tartott nyilvános tesztjeinen bárki részt vehet.
A ligatagság teljesen ingyenes, feltétele a Hattrick-tagság és minimum 512 kb/sec FELTÖLTÉSU szélessávú internet-kapcsolat (és a játékon belül 300 alatti ping).
FONTOS! A teljes jogú tagsághoz egy teszten kell résztvenni, ahol legalább egy bíró jelen van, és felméri, a jelentkezo ismeri és alkalmazza-e a szabályokat (a jelentkezo gyorsasága, elozési manoverei, vagy egyéb teljesítménye nem számít ezen a teszten).
2011. szeptember 22., csütörtök
2011.09.25 Nordschleife beharangozó
Feliratkozás:
Megjegyzések küldése (Atom)
0 megjegyzés:
Megjegyzés küldése