SZÁLLJ VERSENYBE A HATTRICK LEGJOBB FORMA-1-ES PILÓTÁIVAL!
CSATLAKOZZ A HATTRICK ONLINE FORMA-1 VILÁGBAJNOKSÁGÁHOZ!

A liga 2007 óta üzemel (ezzel az egyik legrégebbi liga Magyarországon). Jelenleg az rfactor RFT2011-es modjával játszunk.

Hetente tartjuk a versenyeket, mindig egy adott napon, a pályák a 2011-essel megegyezo versenynaptár szerint következnek sorban. A "Liga résztvevoi" oldalon szereplo pilóták részvételével zajlik a bajnokság (az üres helyek érkezési sorrendben válaszhatóak új tagok számára).

Ha érzel magadban erot, ügyességet és elszántságot, meg akarod mutatni, mire vagy képes megegyezo ereju autók versenyében egy online F1-játékban, jelentkezhetsz tagnak a hattrick.org oldalon a Hattrick F1 VB fórumon, szerezz versenyzési engedélyt és indulj a Hattrick Forma-1 Világbajnokság 2010-es futamain! Mindenkit szívesen látunk, hétközben tartott nyilvános tesztjeinen bárki részt vehet.

A ligatagság teljesen ingyenes, feltétele a Hattrick-tagság és minimum 512 kb/sec FELTÖLTÉSU szélessávú internet-kapcsolat (és a játékon belül 300 alatti ping).

FONTOS! A teljes jogú tagsághoz egy teszten kell résztvenni, ahol legalább egy bíró jelen van, és felméri, a jelentkezo ismeri és alkalmazza-e a szabályokat (a jelentkezo gyorsasága, elozési manoverei, vagy egyéb teljesítménye nem számít ezen a teszten).

2011. szeptember 27., kedd

2011.09.25 T2 beharangozó


A T2 egy kitalált versenypálya, nem a való életből vett ötlet, nem hasonlít semmire. A készítés során a pálya vonalvezetése jórészt megmaradt az elsőre meghúzott vonalak mentén, mindössze három helyen változott. Két kanyar íve nagyobb lett, míg a pálya utolsó részén pedig két sikán helyett került be három egyszerű kanyar.


Célegyenese egy repülőgép leszállópályának is beillene, szélességét és hosszát tekintve, ami több, mint 1,6 km, így óriási szerep jut majd a végsebességnek. A több helyen változó anyagú aszfaltcsík igen hullámos talajon vezet végig, így néhány kanyart nem lehet rendesen belátni - ahogy egy ugrató után sem lehet pontosan tudni, merre is kell továbbmenni. A sok elnyújtott kanyar miatt hiába kacskaringós a pálya, mindössze négy helyen szükséges fékezni, több helyen 200 km/h-ás lassulás szükséges a biztos bekanyarodáshoz. A többi helyen rendszerint padlógázzal lehet végigmenni.

A hagyományos pályákhoz szokottak két dolgot tarthatnak furcsának. Az egyik a bokszutca, ahol a garázsok két sorban, egymással szemben helyezkednek el, a második a rajtrács, ahol egy sorban három autó várja majd a zöld lámpák felvillanását.

A pálya hossza: 6,226 km
Verseny hossza: ?? kör
Kanyarok száma: 15

-Toti-

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése