SZÁLLJ VERSENYBE A HATTRICK LEGJOBB FORMA-1-ES PILÓTÁIVAL!
CSATLAKOZZ A HATTRICK ONLINE FORMA-1 VILÁGBAJNOKSÁGÁHOZ!

A liga 2007 óta üzemel (ezzel az egyik legrégebbi liga Magyarországon). Jelenleg az rfactor RFT2011-es modjával játszunk.

Hetente tartjuk a versenyeket, mindig egy adott napon, a pályák a 2011-essel megegyezo versenynaptár szerint következnek sorban. A "Liga résztvevoi" oldalon szereplo pilóták részvételével zajlik a bajnokság (az üres helyek érkezési sorrendben válaszhatóak új tagok számára).

Ha érzel magadban erot, ügyességet és elszántságot, meg akarod mutatni, mire vagy képes megegyezo ereju autók versenyében egy online F1-játékban, jelentkezhetsz tagnak a hattrick.org oldalon a Hattrick F1 VB fórumon, szerezz versenyzési engedélyt és indulj a Hattrick Forma-1 Világbajnokság 2010-es futamain! Mindenkit szívesen látunk, hétközben tartott nyilvános tesztjeinen bárki részt vehet.

A ligatagság teljesen ingyenes, feltétele a Hattrick-tagság és minimum 512 kb/sec FELTÖLTÉSU szélessávú internet-kapcsolat (és a játékon belül 300 alatti ping).

FONTOS! A teljes jogú tagsághoz egy teszten kell résztvenni, ahol legalább egy bíró jelen van, és felméri, a jelentkezo ismeri és alkalmazza-e a szabályokat (a jelentkezo gyorsasága, elozési manoverei, vagy egyéb teljesítménye nem számít ezen a teszten).

2012. január 16., hétfő

Sky City végeredmény, összefoglaló, nyilatkozatok




Tovább után olvashatod a dobogósok nyilatkoztatait.

Boczy
"Na, az egész úgy kezdődött, hogy el sem akartam indulni... Aztán úgy voltam, jó legyen, vegyük poénra. 20 kör, esőgumi, 1 kiállás, jó buli lesz. Páratlan vezetési tudásomnak (???) is köszönhetően sikerült elkerülnöm a szokásos baleseteket, csetepatékat a futam első néhány körében. Aztán a verseny további kb. 3/4-ét a 2. helyen töltöttem. TG 20-30 másodperccel vezetett, utánam David hasonló távolságra. Se előttem, se utánam senki, úgy voltam vegyünk vissza a tempóból. Aztán az utolsó két körben felgyorsultak az események. TG váratlan bokszkiállása és ugyanott elkövetett még váratlanabb hibája ("Stop & Go" büntetés gyorshajtásért) után rám üvöltöttek a csapatrádión hogy nyomjam, mert nyerhetek! Így is tettem és ez épp elég volt a győzelemhez! Örülök az első futamgyőzelemnek, bár ez egy ilyen pályán nem tűnik túl értékesnek..."

TG
"A rajtot eleg rosszul kaptam el, Hegi elment mellettem es pejker is veszesen kozelitett, ezert probaltam zarni a belso ivet...tulsagosan is, sajnos osszeertunk, amibol o jott ki rosszabbul, sajnalom az esetet. Az 1. kanyarnal Hegi hibazott, igy elmentem mellette, kesobb korpos is eldobta az autot, igy az 1. helyen talaltam magam. A 6. kor tajekan az ugratonal fennakadtam, mire kijottem volna utolert korpos, es sajnos belemszallt. Boxoltam, valtva extralagy gumikra, amik lenyegesen jobbak voltak, Boczy es korpos voltak ekkor elottem. korpos hibazott, es a hosszu egyenesben nem tudtam kikerulni, sajnos szamara veget ert a verseny. Innentol kezdve a vegeig vezettem, amikor fogytak a gumijaim, kimentem cserelni, de elneztem ott is, es kaptam egy Stop&Got, mar csak Boczy utan ertem vissza, igy o nyert, gratulalok neki! "

4 megjegyzés:

smokebu írta...

Jó nagy perecek voltak :D. Jó pár emberrel kibabrált a bukkanó a hátsó egyenes előtt...

Boczy írta...

Nem is értem, az első amit beszopsz az a bukkanó. Másra nem is figyeltem... :) Na jó, még a benzinkutas kanyarra kellett különösen koncentrálni... :)

smokebu írta...

Egyszer én is benéztem. Így megtankolva/megtörve úgy eldobott még a széléről is, hogy csak néztem

Boczy írta...

Én nagyon figyeltem rá, ahogy a feljebb említett kanyarra is. Azt kb. 60-70 km/h-val tudtam csak bevenni. Az első 3-4 nagyobb taknyolás után hamar megtanulja az ember hogy mire kell figyelni. :)

Megjegyzés küldése