SZÁLLJ VERSENYBE A HATTRICK LEGJOBB FORMA-1-ES PILÓTÁIVAL!
CSATLAKOZZ A HATTRICK ONLINE FORMA-1 VILÁGBAJNOKSÁGÁHOZ!

A liga 2007 óta üzemel (ezzel az egyik legrégebbi liga Magyarországon). Jelenleg az rfactor RFT2011-es modjával játszunk.

Hetente tartjuk a versenyeket, mindig egy adott napon, a pályák a 2011-essel megegyezo versenynaptár szerint következnek sorban. A "Liga résztvevoi" oldalon szereplo pilóták részvételével zajlik a bajnokság (az üres helyek érkezési sorrendben válaszhatóak új tagok számára).

Ha érzel magadban erot, ügyességet és elszántságot, meg akarod mutatni, mire vagy képes megegyezo ereju autók versenyében egy online F1-játékban, jelentkezhetsz tagnak a hattrick.org oldalon a Hattrick F1 VB fórumon, szerezz versenyzési engedélyt és indulj a Hattrick Forma-1 Világbajnokság 2010-es futamain! Mindenkit szívesen látunk, hétközben tartott nyilvános tesztjeinen bárki részt vehet.

A ligatagság teljesen ingyenes, feltétele a Hattrick-tagság és minimum 512 kb/sec FELTÖLTÉSU szélessávú internet-kapcsolat (és a játékon belül 300 alatti ping).

FONTOS! A teljes jogú tagsághoz egy teszten kell résztvenni, ahol legalább egy bíró jelen van, és felméri, a jelentkezo ismeri és alkalmazza-e a szabályokat (a jelentkezo gyorsasága, elozési manoverei, vagy egyéb teljesítménye nem számít ezen a teszten).

2012. január 3., kedd

TG

Nemsokára kezdődik az új bajnokság. Kicsit körbekérdezősködtünk a paddock-ban, hogy mi újság és egyébként is... :)

- Mutatkozz be légy szíves! Mit kell tudnunk rólad?
- Gere Tamas a tisztesseges nevem, Nagyvaradon lakom, Erdelyben. 24 eves vagyok, 1 eve boldog hazassagban elek. Szeretek focizni, sportolni, szeretem a tarsasjatekokat, logikai feladvanyokat, a valos forma 1-et es a virtualisat is egyarant. Mar jopar eve a ligahoz tartozom, igyekszem minden versenyen helytallni, hol tobb, hol kevesebb sikerrel.

- Mesélj egy kicsit a csapatodról! Miért pont David és miért pont a Mercedes?
- David a valos eletben is baratom, igy kezenfekvo, hogy egy csapatban legyunk. Vasarnaponkent hol nala, hol nalam osszejovunk es egyutt eljuk at a verseny izgalmait. Sajnos kozos gyakorlasra ritkan van alkalom, David munkahelyi elfoglaltsaga miatt, de errol o meselhet majd bovebben ha akar. A Mercedes inkabb Sumi miatt lett valasztva, aki regi nagy kedvencem, de az eles szezonra Daviddal mar gondolkozunk a valtason; ha lehetseges lesz atulnenk majd a gyonyoruszep Lotus Renaultba, atadva a Maestro helyet Rutinnak.

- Az új bajnoki szezont az RFT2011-es modifikációval kezdjük. Mit gondolsz róla?
- Tetszik, hogy a valosaghoz huen van KERS es DRS is, bar ezek szerintem nemigen fognak valtoztatni az eroviszonyokon. Sajnalom hogy nem egyertelmu meg most sem, milyen kevereket hasznal eppen az ember, dehat ezt meg kell szokni. Remelem, hogy sikerul majd a multiplayer gondokat is megoldani, es akkor elegedett leszek.

- Hogy érzed, idén sikerül elkapni pejkert? Esetleg egy konstruktőri első hely?
- Ugy erzem sokmindennek ossze kell jonni, hogy elkapjam pejkert. Eloszor is legyen kello mennyisegu idom gyakorolni, azutan a szerencse is fontos szerepet jatszik. Iden pedig sokat valtozott a helyzet, ugyanis korpos, smokebu, Hegi es akar Rutin is barmikor eselyesek a gyozelemre, valamint ugy erzem, hogy mostmar Boczy es via is kezdenek felzarkozni, dobogora mindenkepp eselyesek, de nem tartom elkepzelhetetlennek azt sem, hogy megszerzik ok is elso futamgyozelmuket hamarosan. A konstruktori cimre csakis ugy lesz esely, ha Davidnak sikerul jonnie folyamatosan, es idot is tud szakitani a gyakorlasra.

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése